שאלות ותשובות

  • למי מתאימה הפעילות?

    הפעילות מתאימה לחברות, ארגונים ומוסדות המעוניינים להעביר מסרים בצורה מעניינת, מצחיקה ומיוחדת. ארגונים שמעוניינים לחדד נהלי עבודה, ערכים, עבודת צוות ונושאים ארגוניים.
  • מה אורך הפעילות?

    הפעילות דינאמית ומתואמת עם צרכי הלקוח. משולבות בה סצנות בהן הקהל צופה בלבד וחלקים בהם הקהל שותף לשיחה ודיון. אנו מתאימים את המינון כך שהקהל יישאר וישתתף בדיון בדרך שתשרת את המטרות. אורך ממוצע של פעילות הינו 90 דק'.
  • האם אתם מופע פלייבק?

    לא. אנו מגיעים עם סצנות כתובות מראש שמאושרות ומתואמות עם מזמיני הפעילות כך שיתאימו בדיוק למטרות שעבורן אנו מגיעים. במקרים מסוימים אנו גם עושים שימוש ב"שחקנים" המתנדבים מהקהל לטובת סימולציות, מצבים ודילמות בדרך שתהיה נעימה ותחדד את הלמידה והעקרונות שעליהם אנו מציגים.
  • מה נדרש מאיתנו (הארגון) לטובת הפעילות?

    1) פגישת הכנה. עלינו להכיר את הארגון והנושאים שאתם מעוניינים שנעלה בפני הקהל. אנו לומדים מהר את שפת הארגון ומתאימים את עצמנו אליכם. 2) נדרש חלל שיתאים לאופי המופע, מוזמנים להתייעץ איתנו. יש לנו ניסיון בחללים שונים ואנו מביאים פתרונות יצירתיים גם אם אין אודיטוריום תקני.
  • האם הפעילות יכולה להיות חלק מתהליך ארגוני כולל?

    בוודאי ואף מומלץ! הפעילות יכולה להוות חלק בתהליכים ארוכי טווח שאתם מעוניינים לחולל בארגון. המנחה יחבר את הפעילות לנושאים בצורה שתוכל לקדם המשכיות ועבודה למנהלים בצוותים.
  • הייתם מגדירים את הפעילות כמופע בידור או פיתוח ארגוני?

    גם וגם. היופי הוא ביכולת שלנו לשלב הומור תוסס ככלי מרכזי להעברת המסרים החשובים. אנו מאמינים בהומור, מייצרים הומור ורואים יום יום בעבודה שזו הדרך המהירה והטובה ביותר לשינוי הרגלים ובכלל.




תיאטרון נגיעות 052-2989744
t.negiot@gmail.com